nervös-euforisk

Hej!
 
Idag har jag haft min första lektion med 9orna i engelska å ja må säga att jag var måttligt nervös igår och idag men imorse taggade ja till ordentligt och lektionen gick bra! Denna klassen är verkligen sjukt härlig att jobba med och ser så fram emot min nästa lektion med dem på månda :)
 
Imon ska jag vara med på gymnasie 3ornas engelska och sen 5ornas tyska som jag ska undervisa efter höstlovet, spannend! Efter morgondagens skoldag e de sen äntligen dags för helg å då ska ja se om ja kan shoppa loss på lite bra undervisningsmaterial/böcker i tyska och engelska.
 
Å vet ni va, är lite extra glad ida, då det är exakt 7 dagar tills jag åker till Sverige för ett eget litet höstlov, ska bli gött å komma hem å få se nära å kära :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jannsan.blogg.se

Nyexaminerad optimistisk skånsk tösabit, bosatt i Smålands skogar, men arbetar för tillfälligt på bortaplan som lärarassistent i Tyskland

RSS 2.0