CHIPPENDALES straight from Vegas baby!

Hej hopp!
 
Så mina vänner ikväll har jag bevittnat detta fenomen de kalla chippendales, girls go wild for this I tell you, i've seen it tonight. Det var en riktigt kul upplevelse med mycket show, härlig dans å fest stämning! Man fick tyvärr inte ta några foto under showen så ni måste gå å se den själva. Åldersgruppen var blandad som jag anat men oxå mycke äldre kvinnor, med all rätt, haha:D Jag tror att det är snäppet roligare för de att se en sådan show. Killarna ser bra ut å är trevliga med glimten i ögat. Vi satt på rad 12, vilket jag är glad för hade inte velat se de på allför nära håll, haha. De mest uppskattade i publiken var nog när de tog upp folk på scenen eller sprang ut i publiken själva. Jag satt längst ut på en mitten rad vilket ledde till att jag blev as-grabed helt out of the blue. Å min första tanke var va fan....tänkte vem va de, men men sånt som händer:P it's a part of the show men var ändå väldigt oväntat trodde inte de gj sånt:P Många andra fick sig en kram å puss aswell, sött (om de fick de av rätt dvs:P) Just de jag blev bjuden på en liten vals med, i cv:et numera, jag har dansat vals med en chippendales, haha.
Som sagt var en förställning med mycke skrik, skratt å emellanåt var de rent av pinsamt. Man kände för de som blev uppdragna på scenen, alltså för de som bara fick en dans av chippendales va de la fine men de fanns de som inte ko  lite lätt undan. En kvinna fick lägga sig i en säng med en av dem som tills sista strippade av allt:P 
En annan tjej fick komma upp på scenen å själv köra en lapdance för en av killarna vilket hon inte visste då hon gick upp, ni kan ju gissa minen i hennes ansikte när hon fick reda på vad hon skulle göra:P En annan kvinna i kanske 50-års ålder skulle vissa sin favorit sexställning med en av killarna, omg, den bilden kommer jag aldrig glömma:P haha,,,viel Spass får ni chansen å de inte är allför dyrt tycker jag det är en kul upplevelse, do it!
 
 
Efteråt kunde du plåtas me killarna och där fanns samt lite souvenierer man kunde köpa så tänkte det kunde va kul å ha nått som minne, så fick bli en kalender med killarna eftersom kortleken var slut:P Sen precis innan dörren ut i regnet fick varje tjej en ros och en planch med turnépostern, det tyckte ja var riktigt sött! Showen är verkligen inte all about striptease utan de visar fina å romantiska scener med, en av de gulligaste var när en tjej fick dansa tryckare med en av chippendalarna, såå sött. Kort å gott en trevlig kväll ute med tjejerna:D
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jannsan.blogg.se

Nyexaminerad optimistisk skånsk tösabit, bosatt i Smålands skogar, men arbetar för tillfälligt på bortaplan som lärarassistent i Tyskland

RSS 2.0