Donnerstag med unnande å party

Hej hopp!
 
Igår hade jag min enda grammatik lektionen för veckan, å den var riktigt bra:) Gillar grammatik nördig som jag är ju å e såå härligt när man hänger med nästa allt vad det snackar om å känner igen det:D Efter lektionen försökte jag mej på att plugga lite Lingvistik historia eftersom jag fattade noll sist men detta ämne går mej bara på nerverna tyvärr. Älskar läraren hon e grym men jag kan inte se någon nytta av att läsa denna kurs så tror jag ska hålla mej till nutida lingvistik som man kan relatera till bättre:P
Efter mitt misslyckade försök att förstå mej på språkhistoria bättre så behövde jag nått som piggade upp mej så jag unnade mej en grammatikbok till grammatikkursen:D happy happy, gud jag är redan smittad av lärargenen, unnar mej läroböcker, haha, hur ska detta gå?...
 
 
Efter lite pluggande gav jag mej ut på en springtur vilket jag känner av ida, ajaj. På vägen hem såg ja detta udda fenomen, som jag bara var tvungen att ta en bild på:P Ett garage med två Etages:P
 
 
Kvällen var riktigt underbar igår med, hade min första förfest i mitt place, massa brudar, go droicka å snacks. Jag måste varna er som inte smakat sötade popcorn, don¨t do it! Fattar inte hur man kan käka det, blää. Bjöd mina gäster på kanelknäcke från wasa som jag tagit med från sverige å de var väldigt välkommet:D Vi var en blandad kompott igår, studenter från Tyskland, Finland, Danmark, Schweiz, Spanien och Sverige :D Å alla pratar vi tyska, wieee:D
Vid tolvslaget blev det utgång till kvällens party, Shakesbeer party! Å när vi kom dit var kön amazing lång, men visade sig att det var kön till garderoben. Så tänkte vi amen då hänger vi la inte in jackorna å visp så gick vi bara rakt in, haha. I like Germany:D 
 
En suddig bild från igår var allt jag fick med, är svårt å dansa å ta en bild, samt ta en bra bild när andra dansar, hihi:D
 
 
Visade sig att de visst fanns fler bilder, hehe
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jannsan.blogg.se

Nyexaminerad optimistisk skånsk tösabit, bosatt i Smålands skogar, men arbetar för tillfälligt på bortaplan som lärarassistent i Tyskland

RSS 2.0