En svensk dag i Tyskland

Tja tja!
 
Sicken inledningshälsning va? känns som år å dagar sen man hörde den men ida på den svenska fika stunden frågade en student som studerar svenska vad det betyder, hihi. 
Som ni kanske anar på titeln har jag haft en lite svensk inspirerad dag ida, haft FIKA med tyska studenter som studerar svenska i Bonn. Träffas varje veckat å traggar lite svenska, såå härligt:D Sen nu ikväll har jag varit på Lucia övningen:) FUN FUN!
 
Å måste bara visa vad jag såg i affären när jag handlade ida, haha, adventskalender är inte bara för barn ni som trodde det;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jannsan.blogg.se

Nyexaminerad optimistisk skånsk tösabit, bosatt i Smålands skogar, men arbetar för tillfälligt på bortaplan som lärarassistent i Tyskland

RSS 2.0