Liebe Schweden

Hej!
 
Då var man tillbaka i Bonn efter 4 underbara dagar i Sverige med massa love å skojs :D
Jag höll dock på att aldrig komma med planet mitt tåg från Bonn till flygplatsen i Düsseldorf som i vanliga fall tar en timme var just torsda morgon 80 min försenat, galet galet! Gillar inte deutsche Bahn nått vidare mer, det slutade med att jag å 3 till delade på en taxi till flygplatsen för 35 Euro per skalle, tackålov för tyska taxi priser annars hade de aldrig gått, ekonomiskt sett:P 
Men på planet kom jag å åkte dirket till Växjö för å träffa min Jonas, glömde allt vad tyskland hette när jag såg han på stationen med ett leende:) Mina växjö dagar gick åt till massa mys, god mat, myskväll med film, allt som jag saknat när man har sin love såå långt bort. Fick en fin present med;
 
 
Sen på lördagen bidde de lite midda å promenad me jonas föräldrar å sen vidare till skåne på eftermiddan för att fika med mina underbara vänner som man saknat som sören med, Var underbar känsla å få krama om alla:D Sen på kvällen var det kalkonmidda hos mina föräldrar. Fulltbokad lörda men skoj ;D
På söndag firade en lill plutt som jag är faster till som just fyllt 2år, lille Lukas som inte är såå liten längre:P Riktigt nice kalas, man känner sig som hemma när man får leka med barn, min nivå:D Dock gillar lukas att ibland slänga saker å råka drämma te mej med en last bil, vilket gj mindre ont, haha, men ja va la ivägen:P
 
Fin tårta hade pysen med
 
 
 
Nu ska ja off te min magdanslektion för kvällen å skaka höfterna å liva upp mej lite, vi hörs om du törs, haha;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jannsan.blogg.se

Nyexaminerad optimistisk skånsk tösabit, bosatt i Smålands skogar, men arbetar för tillfälligt på bortaplan som lärarassistent i Tyskland

RSS 2.0