Moooontag...

tjalom!
 
Ida ska ja klaga av mej lite, så ni som är allegiska mot gnäll läs inte vidare ;) Imorse var jag duktig å steg upp 7.30, ja vet de e inte tidigt men e tidigt för att var mej i bonn:P anyways hade jag bestämt mej för å va duktig å sätta mej på germanisternas egna bibliotek för att läsa de sidorna vi hade till dagens lektion. När jag kommer te uni så öppnar inte biblan från 9.00, ahhh...
Så lägger mej på en bänk å läser lite i en annan bok så länge, köper en kaffe så ja inte somnar, sen trallar ja upp där vid nio. BTW innan man går in i biblan måste man låsa in sin jacka å väska i ett skåp för de får man inte ha med in i biblan för då kan man ju stjäla böckerna. Så jag hämtar nyckel i receptionen, springer upp en trappa lämnar av allt i skåpet, ner för trappan igen å in i biblan för att leta upp min bok. Då visar det sig att internet inte fungerar, provar 4 olika datorer, sen frågar jag personalen å då visar de sig att internet e nere till 11, så passande, ahhhh....
Så utan de kan jag inte hitta boken jag behövde, försökte scanna några hyllor sen gav jag upp den kunde vara var som. Detta ledde till att jag gick å köpte boken, shop shop klart inga bekymmer att hitta boken mer, den ligger hemma always:D Det hemska är att jag tror ja hatar boken den ser förgrymligt tråkig ut men man ska inte dömma utsidan ska försöka fatta tycke för den...jag är ju ändå en språklover...
 
 


Kommentarer
Sabrina

Ja, den ser ju riktigt intressant ut! Ska se om jag kan hitta den på biblioteket. Nej.

Svar: haha, den är ett riktigt praktexemplar, du kan önska dej den i julklapp, come on i know u want to;) haha
jannsan.blogg.se

2012-11-14 @ 23:27:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jannsan.blogg.se

Nyexaminerad optimistisk skånsk tösabit, bosatt i Smålands skogar, men arbetar för tillfälligt på bortaplan som lärarassistent i Tyskland

RSS 2.0