Post <3

Hej hej hej!
 
Lycklig dag ida här i Bonn...
Tog en springtur på idag å öka på sträckan å tempot lite kändes riktigt gött men e lite kalt i början innan man fått upp värmen. Sen nu i eftermiddags var ja på svensk fika:) Å när jag kom hem..fick jag uppleva det bästa på hela dan...ni skulle ha sett mitt smile när jag öppnade min postbox å jag såg ett paket:)
Smilgroparna närmade sig öronen så lycklig ja blev, anade i samma seknund även vem de var ifrån, min j. Inuti paketet fanns det svenska pepparkakor, som smakade divine efter allt tyskt bläblä lebenkuchen. Sen fanns där ett litet brev till mej...så fint:) Så nu svävar jag på moln för tillfälligt å tänkte hålla mej där ett tag....
 


Kommentarer
Svägerska

Sicken karl du har skaffat!
jag hade en fundering på att skicka ner lussekatter till dig, men insåg att de skulle nog inte vara sådär himlans smaskiga när de kom fram. Du får några när du kommer hem istället :)

Svar: Ja han är inte helt fel han :D Åhh lussekatter som jag saknar de, vill jättegärna ha när jag kommer hem, mmmm...
jannsan.blogg.se

2012-12-07 @ 11:19:31
URL: http://www.lillahusetpalandet.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

jannsan.blogg.se

Nyexaminerad optimistisk skånsk tösabit, bosatt i Smålands skogar, men arbetar för tillfälligt på bortaplan som lärarassistent i Tyskland

RSS 2.0